From: "Jan Kundrát" <jkt@g.o>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] České manuálové stránky
Date: Wed, 24 May 2006 17:51:06
1 Honza Macháček wrote:
2 > Osobně bych ostatně uvítal spíš možnost mít české manuálové stránky na
3 > počítači, ale moci si říct manu, že chci anglickou verzi. Nevíte někdo,
4 > jak se tohle udělá? (Osobně jsem zatím přišel jen na poněkud krkolomnou
5 > cestu zobrazit man <něco> českou manuálovou stránku, z té vyčíst, která
6 > je to kategorie, a pak zavolat less
7 > /usr/share/man/man<kategorie>/<něco>.<kategorie>)
8
9 `LC_ALL=cs man echo` -> ceska blesmrt
10 `LC_ALL=C man echo` -> anglicka blesmrt
11
12 Nejsem si jistej, ktera z LC_* to ovlivnuje, nicmene LC_ALL mi funguje.
13
14 Blesmrt,
15 -jkt
16
17 --
18 cd /local/pub && more beer > /dev/mouth

Attachments

File name MIME type
signature.asc application/pgp-signature