From: Petr Kocmid <Petr.Kocmid@××××××××××××××××.org>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] České manuálové stránky
Date: Wed, 24 May 2006 12:32:14
1 No, já vlastně zobrazuju man stránky líně pomocí man (a info) protokolu
2 konqueroru (mám anglické KDE a český KOffice, právě skrze linguas
3 manipulace), a ten vesele ty české naprosto ignoruje. Tak nějak mi stačí many
4 na té jedné mašině, co z ní dělám konsole ssh na ty ostatní...
5 Takže Alt+F2 man:.....