From: Milan Vit <vit.milan@×××××.com>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] emerge -C
Date: Tue, 29 May 2007 10:29:26
Pokud chcete odstranit ten starší, zkuste třeba emerge -avP gentoo-sources :-)

On Tuesday 29 of May 2007, Petr Podrabsky wrote:
> Zdravim vespolek, > > mam v portage 2 kernely: > mail linux # emerge -Cp gentoo-sources > > >>> These are the packages that would be unmerged: > > sys-kernel/gentoo-sources > selected: 2.6.20-r6 2.6.20-r8 > protected: none > omitted: none > > >>> 'Selected' packages are slated for removal. > >>> 'Protected' and 'omitted' packages will not be removed. > > Jeden potrebuji ponechat a druhy z portage odstranit. > Predpokladam, ze se jeden oznaci, jako protected a druhy se pomoci > emerge -C smaze. Zkousel jsem hledat na gentoo.wiki i v man portage a > moc jsem toho nenasel. Nebo muzu natvrdo smazat kernel v /va/db/.... a > pak rucne v v /usr/src/kernel nicmene se mi zda tento zpusob ponekud > nestatny. Je nejake rozumnejsi reseni, jak kernel smazat? > > Petr
-- S pozdravem a přáním hezkého dne Milan Vít - http://www.milanvit.net Tato zpráva byla odeslána z operačního systému GNU/Linux, proto neobsahuje viry: http://proc.linux.cz Tato zpráva byla odeslána z revolučního e-mailového klienta prostředí KDE: http://www.kde.org

Attachments

File name MIME type
signature.asc application/pgp-signature