From: karel.honzl@×××××××××××.cz
To: gentoo-user-cs@××××××××××××.org
Subject: Re: [gentoo-user-cs] Aku TV kartu zvolit?
Date: Wed, 15 Dec 2004 09:28:07
Dobry den,
TV karty pod gentoo funguji uplne stejne jako pod jakymkoliv jinym
linuxem. Jenom si musite spravne zkompilovat moduly jadra. Kvalita obrazu
dost zalezi na kvalite signalu. Doporucuji co nejlepsi antenu. Ja jsem mel
puvodne takovou tu stolni antenu se zeselovacem, pak jsem ji nahradil
obycejnou levnejsi sitovou dratovou antenou bez jakehokoliv zesilovace a
kvalita hodne stoupla, ale mi sitouvou antenu v pokoji :-).
Jeste by jste si mohl poridit kartu na digitalni vysilani DVB, ale nevim
jestli se ve vasi lokalite vysila digitalne (v cechach jen experimentalne
v Praze a Brne). Pokud ano tak nejakou kartu DVB-T, ja jsem jednou
rozchazel Hauppauge nova DVB-T a fungovala perfektne. Vyhoda techto karet
je, ze prijimate rovnou mpeg-2.

		S pozdravem
				Karel Honzl