From: Pavel Dobes <gentoo@×××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] bind aplikaci k firefoxu/thunderbirdu
Date: Mon, 21 Jan 2008 07:48:02
Lukas Svoboda <lukas.svoboda@×××××××××××.cz> wrote:

> Ahoj, > > nasel jsem nejake diskuze na toto tema, vypada to ze uzivatele tento > problem resi docela dlouho, skoro to vypada, ze moznost editace mime > typu ve firefoxu/thunderbirdu chybi umyslne, ale proc? >
Treba aby nekdo automaticky nenastavil interpret k necemu, co se stahne z internetu a hned spusti - dira do systemu jako vrata :-) Kdysi netscape mel moznost predavat tcl programy primo ke zpracovani... hezky ale nebezpecny koncept. Me by stacilo, kdybych si mohl vybrat aplikaci, ktera se mi v dialogu nabidne (treba i bez moznosti ji nastavit ajko defaultni). Ale probirat se pokazde skrz /usr/bin je ubijejici (pomale).
PaD -- gentoo-user-cs@l.g.o mailing list