From: Michal.Liptak@×××××××××.sk
To: gentoo-user-cs@××××××××××××.org
Subject: [gentoo-user-cs] gentoo zaciatocnik
Date: Tue, 30 Nov 2004 14:15:38
1 Zdravim vsetkych,
2
3 zaumienil som si, ze vyskusam gentoo. Pripominam, ze som uplny zaciatocnik,
4 takze ospravedlnte prosim moje pripadne "zle" polozene otazky.
5
6 Podarilo sa mi podla handbook-u nainstalovat zaklad. Nabootujem do command
7 line. Teraz by som si chcel nainstalovat KDE, problem je, ze nemam doma
8 internet (resp. mam, ale po modeme je to trapenie zvierat :-)). Gentoo mam
9 2xCD (2004.3) verziu. Na druhom CD su sice nejake KDE subory, avsak, ked
10 spustim emerge, tak sa pokusa stiahnut cosi (*font*) zo siete.
11
12 Otazka je, da sa nejako zistit, co vsetko mi chyba ku KDE co je na druhom
13 CD, aby som si vedel tieto chybajuce casti ztiahnut napriklad v praci a doma
14 uz len nakopirovat do "distfiles" a spustit emerge.
15
16
17
18 Za akekolvek napady vopred dakujem.