From: Pavel Dobes <gentoo@×××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] nastaveni bezpecnosti xorg
Date: Fri, 08 Dec 2006 08:37:17
1 On Thu, 7 Dec 2006 20:05:48 +0100
2 lyzard <lyzard@××××.sk> wrote:
3
4 > Presne tak s tymto som mal problem aj ja a sam sa akosi vyriesil, ked
5 > som si konecne nasiel cas a prisiel na to, preco mi nejde slovenska
6 > klavesnica. Ked som upravil nastavenia klavesnice zrazu zazracne
7 > funguje aj prepinanie do konzoly :)
8 >
9
10 Dobre, podivam se na to. Nefungje mi detekce variant pres rozsviceny scroll lock a tak se v tom povrtam. Diky za nakopnuti sprnym smerem. Ale ceska klavesnice mi fungle (ikdyz s ni naprikald nefunguje doplnovani nazvu souboru do prikazove radky v mc).
11
12 To prepinani do konzole potrebuji kvuli nednomu blbemu bugu v aplikaci, ktera neni v portage, ktery me zablokuje mys a jednine co funguje, je killnout program z konzole. Ted se mi to nekolikrat stalo a musel jsem kvuli tomu shodit Xka.
13
14 Jeste jednou diky
15 PaD
16 --