From: Eddie <3ddi3@×××××××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: [gentoo-user-cs] zmena kde
Date: Thu, 06 Apr 2006 16:48:13
1 Dobrý den,
2 dnes se mi podařilo zkompilovat KDE-3.5.2, vypada to velmi hezky,
3 dokonce se mi zdá, že to běží i rychleji.
4 Instalaci jsem provedl pomocí nástroje Konstruct , který má v README
5 napsáno, že po kompilaci mám zadat ještě
6 tyto následující příkazy :
7
8 export QTDIR=~/kde3.5.2
9 export KDEDIR=~/kde3.5.2
10 export KDEDIRS=~/kde3.5.2
11 export LD_LIBRARY_PATH=~/kde3.5.2/lib
12 export PATH=~/kde3.5.2/bin:$PATH
13 export KDEHOME=~/.kdetest
16 Pokud toto udělam, tak po příkazu startx se mi opravdu spusti požadovaná verze 3.5.2.
17 Všecko je v pořádku, akorát, že po restartu, je vše při starém, a opět po startx
18 mi to naběhne starší verze 3.4.1.
19 Poradíte mi někdo kde mám co přepsat, připsat atd, abych mi nabíhala novější verze ?
20 Děkuji všem za odpověd, jsem v gentoo nováček, a tak se trochu pachtím ze začátku.
21
22 Eddie.