From: "Jan Kundrát" <jkt@g.o>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: [gentoo-user-cs] interaktivita desktopu
Date: Sun, 24 Jun 2007 20:53:12
1 Zdravim,
2 mam pocitac s dual core CPU a 1GB pameti, bez swapu. Pustil jsem variaci
3 na `nice make -j20`, bylo co kompilovat, stroj to vydrzel asi pul
4 minuty, pak mi prestaly odpovidat Xka (driver fglrx). Load byl okolo 8,
5 mozna 9 (posledni viditelny udaj z topu). Kompilace bezela na XFS
6 filesystemu, jadro je 2.6.21-gentoo, preemptivni, tickless. LEDka od
7 disku blikala jako diva, bylo slyset seekovani.
8
9 Myslim si, ze kdyz neni rozdil mezi `make` a `nice make` a oboji stroj
10 efektivne shodi (nulovou reakci na CapsLock, pohyb mysi, Ctrl+Alt+Fx,
11 Ctrl+Alt+Backspace pokladam za znamku mrtveho stroje), je neco shnileho
12 ve stroji cinskem.
13
14 Taky me zarazilo, ze pri jednom z pokusu stihnul Amarok bez kakychkoli
15 problemu dohrat aktualne pustenou pisnicku. Byla dlouha, do bufferu
16 zvukovky se IMHO nemohla vejit, nebo toho hda_intela hodne podcenuju.
17 Zrejme prehrava s realtime prioritou.
18
19 Nevite nekdo, co s tim? Stacilo by mi zachovat aspon nejakou rozumnou
20 odezvu Xek, tedy mit moznost se prepnout do meho oblibeneho terminalu a
21 killnout danou ulohu.
22
23 Hezky vecer,
24 -jkt
27 cd /local/pub && more beer > /dev/mouth

Attachments

File name MIME type
signature.asc application/pgp-signature