From: "Honza Macháček" <Hloupy.Honza@×××××××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] nastaveni bezpecnosti xorg
Date: Sat, 09 Dec 2006 06:17:49
Ahoj, lidi a spol.,
  nevím, nakolik vám mohu poradit, když jsem vaše problémy nikdy neměl,
nicméně má stará konfigurace X-ů, na kterou jsem už nejméně rok nesáhl,
funguje dobře i po posledním upgradu.
  Mám v xorg.conf o klávesnici něco takovéhoto:

Section "InputDevice"
    Identifier  "Keyboard1"
    Driver      "kbd"
    Option      "AutoRepeat"    "500 30"
    Option      "XkbModel"      "pc105"
    Option      "XkbLayout"     "us,cz"
    Option      "XkbOptions"    "grp:lwin_toggle,grp_led:scroll"
EndSection

  Levá wokenní klávesa mi přepíná mezi českou a americkou klávesnicí,
pravý Alt umožňuje psát znaky z americké, když mám českou, a ani jsem to
nemusel nikde nastavovat, Scroll Lock mi svítí a funguje i indikace v
gkleds.
  Jako windowmanager používám fluxbox, který do správy klávesnice
X-serveru moc nemluví. Nedělá vám ve skutečnosti problémy spíš desktop a
nějaká změna v nastavení KDE nebo GNOME?

  Mějte se krásně.
						Honza Macháček