From: Petr Koval <nuxnet@××××××.at>
To: gentoo-user-cs@××××××××××××.org
Subject: Re: [gentoo-user-cs] Automaticky start gdm
Date: Mon, 13 Dec 2004 17:09:45
1 Am Montag, 13. Dezember 2004 17:25 schrieb Tomas Novak:
2 > > smim se zeptat co mluvi proti /etc/rc.conf ?
3 > >
4 > > siehe take XSSESSIONS
5 > >
6 > > a standartnimu gentoo a handbooku?
7 >
8 > Nic, jen jsem to tam tehdy nehledal, dik za upozorneni. Do toho rc.conf se
9 > to hodi vic :-) V handbooku jsem tehdy nic takoveho nenasel.
10
11 tak sem si to chtel prave znovu overit a musel sem zjistit
12 ze se t o uz v handbooku samotnem nenachazi
13
14 a rovnez bylo rozdeleno
15 http://www.gentoo.org/doc/en/desktop.xml
16 na nekolik podcasti a neexistuje uz
17 vseobecna X cast samotna jak byla
18
19 pokud se nekdo nepodiva do casti KDE nebo Gnome
20 tak o tu /etc/rc.conf informaci ani nezakopne
21
22 ta je pouze pod
23 http://www.gentoo.org/doc/en/kde-config.xml
24 v casti Graphical Login
25
26 popr.
27 http://www.gentoo.org/doc/en/gnome-config.xml
28 v casti GNOME's Graphical Login Manager
29
30 ale vztahuje se to na vsechny zpusoby grafickeho loginu
31
32 Petr