From: Petr Koval <nuxnet@××××××.at>
To: gentoo-user-cs@××××××××××××.org
Subject: Re: [gentoo-user-cs] Automaticky start gdm
Date: Mon, 13 Dec 2004 17:09:45
tak sem si to chtel prave znovu overit a musel sem zjistit ze se t o uz v handbooku samotnem nenachazi a rovnez bylo rozdeleno http://www.gentoo.org/doc/en/desktop.xml na nekolik podcasti a neexistuje uz vseobecna X cast samotna jak byla pokud se nekdo nepodiva do casti KDE nebo Gnome tak o tu /etc/rc.conf informaci ani nezakopne ta je pouze pod http://www.gentoo.org/doc/en/kde-config.xml v casti Graphical Login popr. http://www.gentoo.org/doc/en/gnome-config.xml v casti GNOME's Graphical Login Manager ale vztahuje se to na vsechny zpusoby grafickeho loginu Petr