From: Martin Polehla <polous@×××××.biz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] .asoundrc (alsa, dmix) - bindings, ttable ?
Date: Fri, 01 Jul 2005 02:19:19
2 Hash: SHA1
3
4 Dekuju za uprimnou odpoved, na teto strance sem byl asi tricektrat.
5 guglovani a hledani jsem venoval prez sedum hodin casu... Bohuzel ani
6 tady neni osvetlene co znamenaji cisla za ttable a bindings na ktere
7 se ptam :(. Mozna ze mi neco unika nedokonalosti me anglictiny a proto
8 sem se ptal.
9
10 pcm.ttable {
11 type route;
12 slave.pcm "multi";
13 ttable.0.0 1;
14 ttable.1.1 1;
15 ttable.2.2 1;
16 ttable.3.3 1;
17 }
20 ttable { # Transfer table (bidimensional
21 compound of
22 # cchannels * schannels numbers)
23 CCHANNEL {
24 SCHANNEL REAL # route value (0.0 ... 1.0)
25 }
26
27 bindings {
28 0 0