From: "Vítězslav Kašička" <vkasicka@××××××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: [gentoo-user-cs] Náhrada za VMware server
Date: Thu, 27 Oct 2011 19:33:26
1 Zdravím,
2 před pár dny jsem byl donucený přeinstalovat svůj domácí server. A
3 zjistil jsem že vmware server není mezi ebuildy. A jak jsem později
4 zjistil nejspíš proto, že ho vmware přestalo nadále podporovat. Měl jsem
5 na něm virtuální stroj s Windows, kvůli tiskárně připojené k serveru (ta
6 má ovladače pouze na Windows :( ). Nevíte čím by se vmware server dal
7 nahradit, aby o mělo podobné vlastnosti (dálková zpráva bez výstupu na
8 lokální monitor)? VMware Workstation sice už má dálkovou zprávu, ale je
9 placený.
10
11 Dík za odpověď
12