From: "Vítězslav Kašička" <vkasicka@××××××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: [gentoo-user-cs] Náhrada za VMware server
Date: Thu, 27 Oct 2011 19:33:26
Zdravím,
před pár dny jsem byl donucený přeinstalovat svůj domácí server. A
zjistil jsem že vmware server není mezi ebuildy. A jak jsem později
zjistil nejspíš proto, že ho vmware přestalo nadále podporovat. Měl jsem
na něm virtuální stroj s Windows, kvůli tiskárně připojené k serveru (ta
má ovladače pouze na Windows :( ). Nevíte čím by se vmware server dal
nahradit, aby o mělo podobné vlastnosti (dálková zpráva bez výstupu na
lokální monitor)? VMware Workstation sice už má dálkovou zprávu, ale je
placený.

               Dík za odpověď

                        Vítězslav Kašička