From: "Jan Kundrát" <jan.kundrat@×××.cz>
To: gentoo-user-cs@××××××××××××.org
Subject: Re: [gentoo-user-cs] Zkusenosti s EM64T
Date: Tue, 22 Mar 2005 12:11:35
Liquid wrote:
> [...]
BTW, pokud si dobre vzpominam, tak je MySQL nejradsi, kdyz ji das k dispozici cely block device, ze pracuje bez rezie filesystemu (mozna to plati jenom pro nejaky "backendy" a ne pro (iirc) defaultni MyISAM. Potom te vubec nemusi trapit nejaky filsystem, protoze zapisi do nej budou minimalni, a spis by sis mel vyzkouset ruzne IO schedulery. A nebo se pletu :-) -jkt -- cd /local/pub && more beer > /dev/mouth -- gentoo-user-cs@g.o mailing list