From: "Milan Vít" <vit.milan@×××××.com>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] tuxracer v gentoo
Date: Thu, 16 Nov 2006 14:59:36
Zdravim,

neni to primo odpoved na Vasi otazku, presto Vam to treba pomuze: zkuste si
nainstalovat balicek ppracer - je to totiz pokracovatel TuxRacera.

-- S pozdravem a pranim hezkeho dne Milan Vit Tato zprava byla odeslana z operacniho systemu GNU/Linux, proto neobsahuje viry: http://proc.linux.cz Tato zprava byla odeslana z revolucniho emailoveho klienta prostredi KDE: http://www.kde.org