From: "Honza Macháček" <Hloupy.Honza@×××××××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] Kompilace Gentoo neprojde dal pres cpio??
Date: Thu, 15 Jan 2009 07:28:28
Dne 15.1.2009 07:29, Ladislav Ryšan píše:
> Ahoj, nestacilo by ve stavajicim systemu "pouze" rozbalit aktualni > stage 3 tarball?
Možná postačí ještě menší zásah. Zjevně portage volá ecompressdir a tomu scházejí findutils. Takže nejdřív bych zkusil, zda neprojde `emerge -1 sys-apps/findutils`, pak bych se kdyžtak pokusil o něco jako `ebuild /usr/portage/sys-apps/findutils/findutils-4.5.3.ebuild merge`, a kdyby ani to neprošlo, podíval bych se na možnost zkompilovat findutils ručně. Nedávno jsem dostal hloupý nápad, zda by se mé problémy s pythonem (tedy s viewmolem, který mi padá, jakmile se pokusí zavolat pythonovský skript) nedaly vyřešit `emerge -C python && emerge python` -- druhá část samozřejmě neprošla, protože emerge bez pythonu prostě nefunguje. Napravil jsem to vcelku jednoduše tak, že jsem ručně zkompiloval python, nainstaloval jsem si jej do /usr/local, abych po standardní systémové obnově mohl své ruční změny odstranit, a pak už se mi `emerge python` povedlo. Mějte se krásně. Honza Macháček