From: Pavel Dobes <gentoo@×××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: [gentoo-user-cs] ssh forwarding
Date: Mon, 12 Nov 2007 15:21:11
Zdravim,

snazim se tunelovat jednou aplikaci v Jave a nedari se to. Kvuli zkouseni jsem si nainstaloval i xpdf, ktere by melo projit take, ale to se nedari take, ale zacnu od zacatku.

Jsem pripojen pres ssh -X a na serveru jsem si nastavil:

$ export DISLPLAY="IP:0.0"

kdyz spustim tu javovou prisernost se kterou potrebuji delat, tak mi to napise jako prvni z chyb:

Exception in thread "main" java.lang.InternalError: Can't connect to
X11 window server using 'IP:0.0' as the value of the DISPLAY variable.

To same i odkyz zadam DISPLAY=":0.0"

xpdf radeji jen napise:

Error: Can't open display: IP:0.0

Tak jsem zkusil spustit xpdf pres $ ssh -X ja@IP /usr/bin/xpdf a jedine co to udelalo je, ze to vypsalo

Error: Can't open display:

Tak jsem zkusil se pres vnejsi IP prihlasit k sobe na pocitac:

$ ssh -X IP /usr/bin/xpdf
Password:
setterm: proměnná TERM není nastavena.
X Error of failed request:  BadDrawable (invalid Pixmap or Window parameter)
  Major opcode of failed request:  55 (X_CreateGC)
  Resource id in failed request:  0x55
  Serial number of failed request:  1
  Current serial number in output stream:  3

tak nevim, co delam spatne, kdysi jsem tohle vyuzival a s upslechem.

v sshd_config je povolene

AllowTcpForwarding yes
#GatewayPorts no
X11Forwarding yes