From: Ludek Sladky <sweet@××××××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] virtualbox
Date: Mon, 12 Nov 2007 20:21:42
1 > druhý pokus o odpověď, ten první do mailing listu z mně neznámých důvodů
2 > nedorazil. Můj /etc/vbox/vbox.cfg obsahuje tuto řádku:
3 >
4 > INSTALL_DIR=/opt/VirtualBox
5 >
6 > Jinak jak už kolega přede mnou řekl, binárka by se měla jmenovat
7 > VirtualBox, nikoli virtualbox, tak tomu bylo, nepletu-li se, v předchozích
8 > verzích. Snad jsem Vám pomohl :-)
11 Doplnil jsem tu radku do conf souboru a porad mi to hlasi:
12 Unknown application - virtualbox
13
14 Jinak binarka se jmenuje VirtualBox, ale v tom /opt. Symlink je:
15 sweet3 sweet # ls -l /usr/bin/virtualbox
16 lrwxrwxrwx 1 root root 26 2007-11-12
17 12:19 /usr/bin/virtualbox -> /opt/VirtualBox/wrapper.sh
18
19 Ludek Sladky
22 sweet - člen HZTS a měděný lamer
23 http://ci5.speccy.cz | http://shucon.org | http://zapisnik.shucon.org
24 --
25 Víte, proč je Pentium znatelně rychlejší než 486ka??
26 No protože 486ka výsledky pracně počítá, zatímco Pentium je hádá.