From: Ludek Sladky <sweet@××××××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] virtualbox
Date: Mon, 12 Nov 2007 20:21:42
> druhý pokus o odpověď, ten první do mailing listu z mně neznámých důvodů > nedorazil. Můj /etc/vbox/vbox.cfg obsahuje tuto řádku: > > INSTALL_DIR=/opt/VirtualBox > > Jinak jak už kolega přede mnou řekl, binárka by se měla jmenovat > VirtualBox, nikoli virtualbox, tak tomu bylo, nepletu-li se, v předchozích > verzích. Snad jsem Vám pomohl :-)
Doplnil jsem tu radku do conf souboru a porad mi to hlasi: Unknown application - virtualbox Jinak binarka se jmenuje VirtualBox, ale v tom /opt. Symlink je: sweet3 sweet # ls -l /usr/bin/virtualbox lrwxrwxrwx 1 root root 26 2007-11-12 12:19 /usr/bin/virtualbox -> /opt/VirtualBox/wrapper.sh Ludek Sladky -- sweet - člen HZTS a měděný lamer http://ci5.speccy.cz | http://shucon.org | http://zapisnik.shucon.org -- Víte, proč je Pentium znatelně rychlejší než 486ka?? No protože 486ka výsledky pracně počítá, zatímco Pentium je hádá. -- gentoo-user-cs@g.o mailing list