From: "Ladislav Ryšan" <ladarysan@×××××.com>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] xkeyboard-config a xkbdata
Date: Mon, 11 Dec 2006 18:17:41
1 Zdravím,
2 po cca 4 měsíčním trápení z českou qwertz a xkbdata - pokud dobře
3 pamatuji, vyžadoval si to přechod na xorg 7.0 (unmergnutí
4 xkeyboard-config) - jsem jej (konečně) vyhodil, emergnul zpátky
5 x11-misc/xkeyboard-config-0.8, a hle, česká qwerty, a v mé duši opět
6 klid.
7 Sice xorg při startu lehce nadává, ale "Errors from xkbcomp are not
8 fatal to X server", a tak to běží a já všem z celého srdce děkuji.
9 Prima advent a gentoo zdar!!
10 ladA
11 ps. bez problémů funguje i přepínání do konzolí, do angl. klávesnice,
12 i xkb plugin do gkrellm