From: "Ladislav Ryšan" <ladarysan@×××××.com>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] xkeyboard-config a xkbdata
Date: Mon, 11 Dec 2006 18:17:41
Zdravím,
po cca 4 měsíčním trápení z českou qwertz a xkbdata - pokud dobře
pamatuji, vyžadoval si to přechod na xorg 7.0 (unmergnutí
xkeyboard-config) - jsem jej (konečně) vyhodil, emergnul zpátky
x11-misc/xkeyboard-config-0.8, a hle, česká qwerty, a v mé duši opět
klid.
Sice xorg při startu lehce nadává, ale "Errors from xkbcomp are not
fatal to X server", a tak to běží a já všem z celého srdce děkuji.
Prima advent a gentoo zdar!!
ladA
ps. bez problémů funguje i přepínání do konzolí, do angl. klávesnice,
i xkb plugin do gkrellm