From: "Peter Gaži" <petergazi@×××××.com>
To: Jan Oppolzer <jan.oppolzer@×××××.com>, gentoo-user-cs@××××××××××××.org
Cc: mirez@×××××.info, gentoo-user-cs@××××××××××××.org
Subject: Re: [gentoo-user-cs] Ati radeon 9600
Date: Sun, 09 Jan 2005 22:37:37
Ja mam ATI radeon 9000, a pod xfree (teraz sa ten ebuild uz vola
xorg-4.3.nieco funguje akceleracia s proprietarnymi ati-drivers
(emerge ati-drivers). Tiez som pocul ze tieto drivery v x.org behaju
len vo verzii 6.7, ale x.org-6.8 ma vraj nejake vlasten open-source
drivre ktore by vraj mali pre starsie radeony(vcetne toho mojho)
fungovat. Ci zvladnu aj radeon 9600 netusim.