From: Andrej Kacian <ticho@g.o>
To: gentoo-user-cs@××××××××××××.org
Subject: [gentoo-user-cs] Ceske popisy kategorii
Date: Thu, 31 Mar 2005 03:41:22
Zdravim hlavne ceskych kolegov. :)

Kedze sa konecne uviedol do praxe GLEP 31[1], navrhujem aby niekto z vas
napisal ceske popisy (longdescription) pre kazdu kategoriu portage stromu, a
poslal mi ich. Ja ich potom popridavam priamo do portage do prislusnych
metadata.xml pre kazdu kategoriu. Jedna sa zvacsa len o priamy preklad
anglickej verzie tychto popisov, ktore uz pre kazdu kategoriu existuju.

Idealne by bolo tieto popisy poslat v kodovani UTF-8 ako samostatnu prilohu,
aby siel bezproblemovy cut&paste - predsalen je tych kategorii uz celkom
dost. :)

Cinit sa samozrejme mozu aj Slovaci, kedze samemu sa mi nechce vymyslat vsetky
popisy - inak to budem pridavat pomaly, ako budem mat chut.

Vopred dakujem.

--
Andrej "Ticho" Kacian <ticho at gentoo dot org>
Gentoo Linux Developer - net-mail, antivirus