From: "Petr Kopecký" <kejpi@×××××××.cz>
To: gentoo-user-cs@××××××××××××.org
Subject: [gentoo-user-cs] Divne kodovani v KDE aplikacich a prilohy v Kmailu
Date: Thu, 02 Dec 2004 21:45:59
Zdravim vsechny,
v souvislosti s prechodem na KDE rady 3.3 jsem narazil na problem s kodovanim
v menu nekterych aplikaci. Napriklad Showimg 0.9.3 nebo Kaffeine 0.5.0. Pro
ilustraci prikladam screenshot. Zajimave je, ze to dela jen v techto dvou
aplikacich a v jinych ne, aspon jsem zadnou jinou nenasel ;-)

A dalsi problem je otevirani priloh v Kmailu. Pokud na nejake treba video
kliknu, tak se mi objevi nabidka, zvolim Otevrit v Kaffeine, ale Kmail preda
Kaffeine spatny link a tim padem to skonci chybovou hlaskou, ze nelze
otevrit :-( Podobne se to chova u obrazku.

Nevite nekdo, co s tim?

Diky za kazdou radu.

S pozdravem.
Petr Kopecky