From: Dzunko Lukas <lukas@××××××.sk>
To: gentoo-user-cs@××××××××××××.org
Subject: Re: [gentoo-user-cs] gentoo zaciatocnik
Date: Wed, 08 Dec 2004 21:03:50
1 ak ma pamet neklame tak 'emerge -fv kde' vyhodi pekny zoznam
2
3 ----- Original Message -----
4 From: Michal.Liptak@×××××××××.sk
5 To: gentoo-user-cs@××××××××××××.org
6 Sent: Tuesday, November 30, 2004 3:14 PM
7 Subject: [gentoo-user-cs] gentoo zaciatocnik
8
9
10 Zdravim vsetkych,
11
12 zaumienil som si, ze vyskusam gentoo. Pripominam, ze som uplny zaciatocnik, takze ospravedlnte prosim moje pripadne "zle" polozene otazky.
13
14 Podarilo sa mi podla handbook-u nainstalovat zaklad. Nabootujem do command line. Teraz by som si chcel nainstalovat KDE, problem je, ze nemam doma internet (resp. mam, ale po modeme je to trapenie zvierat :-)). Gentoo mam 2xCD (2004.3) verziu. Na druhom CD su sice nejake KDE subory, avsak, ked spustim emerge, tak sa pokusa stiahnut cosi (*font*) zo siete.
15
16 Otazka je, da sa nejako zistit, co vsetko mi chyba ku KDE co je na druhom CD, aby som si vedel tieto chybajuce casti ztiahnut napriklad v praci a doma uz len nakopirovat do "distfiles" a spustit emerge.
17
18
19
20 Za akekolvek napady vopred dakujem.
21
22 S pozdravom
23
24 Miso
25
26
27
28
29 ---
30 Odchádzajúca správa neobsahuje vírusy.
31 Skontrolované antivírusovým systémom AVG (http://www.grisoft.cz).
32 Verzia: 6.0.804 / Vírusová databáza: 546 - dátum vydania: 30. 11. 2004