From: Pavel Dobes <gentoo@×××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] kam s tim, je to bug, feature a nebo neco jineho ???
Date: Tue, 25 Sep 2007 12:36:07
1 On Tue, 25 Sep 2007 14:17:45 +0200
2 Honza Macháček <Hloupy.Honza@×××××××.cz> wrote:
3
4 > Pavel Dobes píše:
5 > > Zdravim,
6 > >
7 > > kdyz chci pouzivat i810switch, musim byt root...
8 >
9 > Ze zvědavosti jsem si ten program našel na webu, a když na stránce moc
10 > dokumentace neměl, rozbalil jsem si zdrojáky a přečetl INSTALL:
11 >
12 > > To allow non-root users to use i810switch:
13 > >
14 > > # chmod u+s /usr/bin/i810switch
15 > >
16 > > i810switch is not set suid by default, for the sake of security.
17 >
18 > Takže buď sudo, nebo takhle suid.
19 > Mějte se krásně.
20 > Honza Macháček
21 >
22 man stranka je napsna pro debian a polovina textu je o tom, ze ji puvodni autor nenapsal... takze asi tak. Ale jinak diky, do zdrojaku jsem se nedival, nejak me to nenapadlo... :-(.
23
24 Zdar!
25 PaD
26 --