From: "Jan Kundrát" <jkt@g.o>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] Fonty v kmailu
Date: Wed, 04 Apr 2007 20:41:19
Odpoved: Protoze lide ctou shora dolu.
Otazka: Proc je top-posting zlo?

theruck wrote:
> pred kompilaciou kmailu treba mat nastavenu premennu LINGUAS="en cs sk" a pod.
Vzhledem k tomu, ze se preklady KDE dodavaji jenom "v celku", tak ebuildy normalnich aplikaci nepouzivaji LINGUAS, ale potrebujes balik kde-i18n (s prislusnymi LINGUAS).
Jaky pouzivas font? Defaultni KDEckovy je Bitstream Vera, ktery stredoevropske znaky nepodporuje. Doporucuju nainstalovat media-fonts/dejavu a pomoci `kcontrol` (kde-base/kcontrol) font zmenit.
Nedostal. Hezky vecer a malo blesmrti, -jkt -- cd /local/pub && more beer > /dev/mouth

Attachments

File name MIME type
signature.asc application/pgp-signature