From: "Jan Kundrát" <jan.kundrat@×××.cz>
To: gentoo-user-cs@××××××××××××.org
Subject: Re: [gentoo-user-cs] gpgme bez gpgsm
Date: Fri, 17 Dec 2004 21:35:46
ahoj,
> on je prave problem v tom ze napr. kmail bez S/MIME neumi desifrovat sam > a musi se desifrovat pomoci Kgpg externe
nekde na gentoo-wiki.com jsem videl nejaky howto, ktery to resilo, nicmene nevim, v jakym bylo stavu...
> driv to ale umel kmail primo v ctecim (otevrenem okne zpravy) desifrovat a > hned primo v nem znazornit desifrovane > > ted ale uvidis tak akorat > > Verschlüsselte Nachricht (keine Entschlüsselung möglich) > Grund: Das Krypto-Modul "openpgp" konnte die Daten nicht entschlüsseln. > Fehler: Enschlüsselung fehlgeschlagen > Nicht entschlüsselbare Daten nicht angezeigt. > Ende der verschlüsselten Nachricht > > cesky: > sifrovana zprava (zadne odsifrovani mozne) > duvod: modul opengpg benohl odsifrovat > > takze musim skopcit do Kgpg ktery to bez problemu odsifruje > > uz chapes? > > Petr
kdyz jsem na bugs.gentoo.org hledal gpgsm (ne ten link, co jsi posilal ty, proste jenom "reports containing "gpgme"", tak tam bylo nejaky info, co by se ti mohlo hodit, bohuzel presnej link nemam. OT poznamka - KMail mi vubec prijde celej divnej, treba jeho "implementace" mazani zprav z IMAP slozek je vyozene *fuj*. nejenom, ze pouziva svuj kos, ale na serveru je korektne oznaci jako deleted, zobrazi v lokalnim kosi, po "vysypani kose" je na serveru necha, ale v klientovi nejsou *vubec nikde* videt. pomuze jenom file->compact folders (nebo jak tomu rikaji). v bugzille na kde.org je bugreport a uz je tam par let :-(. je to velka skoda... jkt -- cd /local/pub && more beer > /dev/mouth -- gentoo-user-cs@g.o mailing list