From: "Pavel Hájek" <pavel@×××××××××××.net>
To: gentoo-user-cs@××××××××××××.org
Subject: Re: [gentoo-user-cs] Obnoveni hlasitosti ALSA
Date: Fri, 17 Dec 2004 11:02:32
Marek Stopka wrote:

> No asi by to slo napsanim nejakeho shell scriptu a prikaz na jeho > spusteni umistit do souboru /etc/conf.d/local.start nebo primo prikaz > alsamixer s nejakyma parametrama viz. man alsamixer
Do vyse zmineneho souboru bych dal primo prikazy na nastaveni hlasitosti, napr. ja to mam takto: /usr/bin/amixer set Master 100 unmute > /dev/null /usr/bin/amixer set PCM 100 unmute > /dev/null - pripadne dalsi hodnoty pro Surround, Center atd. -- GNU/Linux - Simply clever. -- Pavel Hájek http://free-people.net -- Prosím, neposílejte mi přílohy ve formátech .doc nebo .ppt (PowerPoint) Přečtěte si http://www.fsf.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html -- gentoo-user-cs@g.o mailing list