From: Radomil Malec <radomil.malec@×××××.com>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] ako postupovať pri update glibc
Date: Fri, 09 Feb 2007 09:05:01
1 No neviem, ale ja som to jednoducho emerge a viac som neąpekuloval.
2 revdep-rebuild po emerge robím ątandardne pre kontrolu a nič nebolo
3 potrebne rekompilova».
4
5 Dňa 9.2.2007, Tomas Jankovic <tomas.jankovic@×××××.com> napísal(a):
6 > verzia glibc 2.5 bola označená ako stable na architektúre x86 a tak by som
7 > rád vedel ako treba postupova» pri jej inątalácii. Preąiel som nejaké fóra,
9 > 1. variant - prekompilova» s glibc aj gcc a binutils
11 > 3. variant - prekompilova» s glibc aj system, world a nakoniec jadro
12 >
13 > poprípade pusti» eąte revdep-rebuild. Mne sa najviac pozdáva druhý variant,
14 > kedľe som mal naposledy problém s kompiláciou mplayeru (na fóre som naąiel,
15 > ľe ide o nejaký bug spojený s voµbou -fomit-frame-pointer), tak by som sa
16 > rád vyhol voµbe emerge world.
17 >
18 > Ako ste postupovali vy, poprípade čo odporúčate.
19 >
20 > Tomáą Jankovič
21 >
22
23
24 --
25 ICQ: 241-058-073
26 IRC: qm on #gentoo.cs (irc.freenode.net)
27 éí˘‹¬z·,éí˘Š+‚f˘–)ŕ–+-