From: Radomil Malec <radomil.malec@×××××.com>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] ako postupovať pri update glibc
Date: Fri, 09 Feb 2007 09:05:01
No neviem, ale ja som to jednoducho emerge a viac som neąpekuloval.
revdep-rebuild po emerge robím ątandardne pre kontrolu a nič nebolo
potrebne rekompilova».

Dňa 9.2.2007, Tomas Jankovic <tomas.jankovic@×××××.com> napísal(a):
> verzia glibc 2.5 bola označená ako stable na architektúre x86 a tak by som > rád vedel ako treba postupova» pri jej inątalácii. Preąiel som nejaké fóra, > v ktorých som videl aspoň pä» rôznych postupov ako postupova». Napr.: > 1. variant - prekompilova» s glibc aj gcc a binutils > 2. variant - prekompilova» s glibc aj system, plus skompilova» jadro > 3. variant - prekompilova» s glibc aj system, world a nakoniec jadro > > poprípade pusti» eąte revdep-rebuild. Mne sa najviac pozdáva druhý variant, > kedľe som mal naposledy problém s kompiláciou mplayeru (na fóre som naąiel, > ľe ide o nejaký bug spojený s voµbou -fomit-frame-pointer), tak by som sa > rád vyhol voµbe emerge world. > > Ako ste postupovali vy, poprípade čo odporúčate. > > Tomáą Jankovič >
-- ICQ: 241-058-073 IRC: qm on #gentoo.cs (irc.freenode.net) éí˘‹¬z·,éí˘Š+‚f˘–)ŕ–+-