From: Petr Koval <nuxnet@××××××.at>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] Use flagy, kompilace mplayeru a par dalsich drobnosti
Date: Mon, 11 Apr 2005 14:30:44
Am Montag 11 April 2005 00:30 schrieb Tomas Synek:
[..]
> 1)gflag -march=athlon-xp zapina 3dnow/mmx/sse?? nebo musim navic > dopisovat "-m3dnow -mmmx -msse"?
dnes ste dospeli v dikuzi k zaveru ze nemusi, ponevadz uz athlon-xp neco obsahuje v v gcc rade 3.3.x se mi hodnekrat stalo ze pokud bylo neco obsazeno jete pridano, tak to proste potom nefungovalo [..]
> 3)v make.conf jsem si snad uspesne zvolil jen globalni flagy a zbytek > davam do package.use, napada vas neco dulezityho co by se jeste melo dat > do make.conf? > > 4)rad bych, aby mi mplayer prehral vsechno video co mu podstrcim, co > pouzivate za use flagy?
k tomu mala pripominka neplet si CFLAGS/CXXFLAGS s USE, coz sou naprosto dve ruzne veci to prve zapina pouziti ruznych kodovych instrukci, kterou ta arch muze pouzit pro preklad zroj a binarni kod to druhe je udava pokud se meji nektere casti zroje prelozit ci ne, ktere sou pro jiste vlastnosti treba neurcuje ale jako v prvnim pripade jakymi kodovymi instrukcemi u spravne udelanych ebuildu/Makefile se to take kontroluje a neni treba mozne za pouziti C/CXX/FLAG -march=486 pouzit USE="mmx" apodobne taky by to byla pekna hovadina Petr