From: Petr Koval <nuxnet@××××××.at>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] Use flagy, kompilace mplayeru a par dalsich drobnosti
Date: Mon, 11 Apr 2005 14:30:44
1 Am Montag 11 April 2005 00:30 schrieb Tomas Synek:
2 [..]
3 > 1)gflag -march=athlon-xp zapina 3dnow/mmx/sse?? nebo musim navic
4 > dopisovat "-m3dnow -mmmx -msse"?
5
6 dnes ste dospeli v dikuzi k zaveru ze nemusi,
7 ponevadz uz athlon-xp neco obsahuje
8
9 v v gcc rade 3.3.x se mi hodnekrat stalo ze pokud bylo neco obsazeno
10 jete pridano, tak to proste potom nefungovalo
11
12 [..]
13
14 > 3)v make.conf jsem si snad uspesne zvolil jen globalni flagy a zbytek
15 > davam do package.use, napada vas neco dulezityho co by se jeste melo dat
16 > do make.conf?
17 >
18 > 4)rad bych, aby mi mplayer prehral vsechno video co mu podstrcim, co
19 > pouzivate za use flagy?
20
21 k tomu mala pripominka
22
23 neplet si CFLAGS/CXXFLAGS s USE, coz sou naprosto dve ruzne veci
24
25 to prve zapina pouziti ruznych kodovych instrukci, kterou ta arch
26 muze pouzit pro preklad zroj a binarni kod
27
28 to druhe je udava pokud se meji nektere casti zroje
29 prelozit ci ne, ktere sou pro jiste vlastnosti treba
30 neurcuje ale jako v prvnim pripade jakymi kodovymi instrukcemi
31
32 u spravne udelanych ebuildu/Makefile se to take kontroluje
33 a neni treba mozne za pouziti C/CXX/FLAG -march=486
34 pouzit USE="mmx" apodobne
35
36 taky by to byla pekna hovadina
37