From: Pavel Dobes <gentoo@×××.cz>
To: gentoo-user-cs@××××××××××××.org
Subject: Re: [gentoo-user-cs] hibernace a 2.6.10-gentoo-r6
Date: Thu, 24 Feb 2005 00:04:12
> > Jo. Problem jsem popsal na http://www.abclinuxu.cz/forum/show/77896 a > dmseg vypisy jsou na http://www.lnx.cz/dmesg/ >
Cim vice se tim zabyvam, tim mene to NEcahpu, ale uz jsem lokalizoval problem. Az vyresim USB mys a touchpad bez hibernace, tak bude fungovat i sni... Ale pri analyze logu jsem narazil na neexistenci bootovaci zpravy, jak ji znam napriklad ze SuSE. Je mozne nekde nastavit, aby se zaznamenaly vsechny vypisy, ktere se objevi pri bootu na obrazovce? To znamena i (hlvne) pred startem metalogu. Diky PaD -- gentoo-user-cs@g.o mailing list