From: zanohu@×××××.com
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: [gentoo-user-cs] Nefungujuca klavesa ALT
Date: Thu, 11 Oct 2007 20:10:24
Ahoj,
minuly tyzden som updatoval system a ked som ho po dlhsej dobe
restartoval, zistil som ze mi nefunguju klavesove skratky ako napr
alt+tab alebo alt+F*, zatial co alt+ctrl+F* funguje. Update sa tykal
xorg-server (xorg-server-1.3.0.0-r1) a xfce (xfwm4-4.4.1-r1) +
nejakych dalsich veci. Skusal som downgradovat tak xorg-server ako aj
xfce, ale nic z toho nepomohlo (co by mohlo znamenat, ze to nema nic
spolocne so spominanymi updatmi, pokial neslo o nejaku zmenu v
konfigurakoch).
Navyse si nie som vedomy akychkolvek zmien v systeme, ktore by mi
mohli mat vplyv na funkcnost klavesy alt.
Vedel by mi niekto z vas poradit?
Dakujem,