From: "Petr Kopecký" <kejpi@×××××××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: [gentoo-user-cs] Internet banking KB - mojebanka.cz
Date: Sat, 13 May 2006 20:47:06
1 Zdravim,
2
3 ma tu nekdo ucet u KB s aktivovanym internet bankingem? Mne ho aktivovali na
4 zkousku na dva mesice zdarma, tak jsem resil problem, jak se tam dostat z
5 linuxu.
6 Prekvapive se mi to podarilo pomoci Konqueroru 3.5.2 s javou od Sunu, ktery
7 jsem nastavil, aby se tvaril jako IE6 na WinXP.
8 Ucet u KB mam ale jen proto, ze je to nutne k hypotece (tzn. nechystam se na
9 nem delat skoro zadne operace), tak bych byl docela rad, kdyby mohl jeste
10 nekdo vyzkouset pristup pres Konqueror a potvrdit nebo vyvratit, ze to
11 funguje - myslim i neco jineho nez jen prihlaseni ;-)
12
13 S pozdravem
14 Petr Kopecky
17 PS: tem, co neveri muzu poslat screenshot ;-)
20 Ing. Petr Kopecky
21 E-mail: kejpi@×××××××.cz
23
24 OpenDocument is now international standard ISO/IEC 26300. Use OpenOffice!
25 It's free for everyone :-)
26
27 http://www.openoffice.org
28 http://www.openoffice.cz