From: "Honza Macháček" <Hloupy.Honza@×××××××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] nastaveni bezpecnosti xorg
Date: Sun, 10 Dec 2006 17:47:29
1 Ahoj, lidi a spol.,
2 přikládám svůj upravený ebuild x11-misc/xkbdata se záplatou pro
3 varianty české klávesnice (a diff oproti ebuildu z portage).
4 Jen nevím, jestli má smysl jít s tím na bugzillu, když vedle xkbdata
5 existuje xkeyboard-config, kde česká klávesnice (včetně variant) funguje
6 bezchybně. Máte někdo ponětí, čím se xkbdata a xkeyboard-config liší
7 (kromě nepodstatných vnitřních drobností, jako je mírně odlišné
8 adresářové členění dat) a zda jsou oba balíky živé, nebo jeden z nich
9 dosluhuje a druhý jej má nahradit? Já jsem jenom s údivem zjistil, že na
10 jednom stroji mám xkbdata a na druhém xkeyboard-config.
11 Mějte se krásně.
12 Honza Macháček

Attachments

File name MIME type