From: "Honza Macháček" <Hloupy.Honza@×××××××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] nastaveni bezpecnosti xorg
Date: Sun, 10 Dec 2006 17:47:29
Ahoj, lidi a spol.,
  přikládám svůj upravený ebuild x11-misc/xkbdata se záplatou pro
varianty české klávesnice (a diff oproti ebuildu z portage).
  Jen nevím, jestli má smysl jít s tím na bugzillu, když vedle xkbdata
existuje xkeyboard-config, kde česká klávesnice (včetně variant) funguje
bezchybně. Máte někdo ponětí, čím se xkbdata a xkeyboard-config liší
(kromě nepodstatných vnitřních drobností, jako je mírně odlišné
adresářové členění dat) a zda jsou oba balíky živé, nebo jeden z nich
dosluhuje a druhý jej má nahradit? Já jsem jenom s údivem zjistil, že na
jednom stroji mám xkbdata a na druhém xkeyboard-config.
  Mějte se krásně.
						Honza Macháček

Attachments

File name MIME type