From: Petr Uzel <petr.uzel@×××××××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] zmena kde
Date: Thu, 06 Apr 2006 17:20:30
1 > Protože sem si tuto jednoduchou upravu neuvědomil, sem to ale idiot.
2 > Nicméně chápete , že teď to kvůli tomu přece nebudu celé
3 > překompilovávat, to je zase na
4 > několik hodin, což se mi nechce čekat.
5 > Toto je přece Linux, žádný operační systém z temné strany ( DARK SIDE :) )
6 > Eddie
7
8 Je to opruz, ale kdyz to neudelate, vsadim se, ze v tom budete mi brzy takovy
9 bo...neporadek, ze se tomu stejne nevyhnete. A navic si myslim, ze
10 portage/emerge Vam usnadni aktualizace/zaplaty nove objevenych der v KDE.
11
12 V kazdem pripade Vam preji hodne stesti.
13
14 Petr
15
16 --