From: Jan Cejka <jcejka@××××××××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] Veselé historky z upgradu
Date: Fri, 28 Apr 2006 06:13:57
1 To se mi taky stalo. Dost dlouho jsem nad tim badal a nakonec
2 preinstaloval :-)
3 Dokonce mi to psalo u souboru (kratke textove - kolem 1kB), ze maji 4TB :-)
4 Zlobilo cp, ls, rm. Neslo napr. smazat adresar pomoci rm -rf.
5 Psalo to neco o inode. Uz si to nepamatuju presne.
6 Nejspis doslo k tomu, ze jsem prerusil upgrade nekde mezi kompilaci glibc a
7 coreutils pri zmene z linuxthreads na NPTL.
8 Kdyz jsem nabootoval z inst. CD, tak to s FS pracovalo v pohode, ale po chroot
9 na disk uz to zlobilo. Nebyl cas na hrdinstvi, tak jsem to preinstaloval, ale
10 pro priste uz alespon vim, odkud vitr fouka :-)) Snad ;-)
11