From: "Milan Vít" <milanvit@××××××××.net>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] virtualbox
Date: Mon, 12 Nov 2007 18:38:42
Dobrý den,

druhý pokus o odpověď, ten první do mailing listu z mně neznámých důvodů
nedorazil. Můj /etc/vbox/vbox.cfg obsahuje tuto řádku:

INSTALL_DIR=/opt/VirtualBox

Jinak jak už kolega přede mnou řekl, binárka by se měla jmenovat VirtualBox,
nikoli virtualbox, tak tomu bylo, nepletu-li se, v předchozích verzích. Snad
jsem Vám pomohl :-)

Dne Monday 12. of November 2007 16.52:02 Ludek Sladky napsal(a):
> Ahoj vsem, > > Snazim se zprovoznit VirtualBox. Nedari a nedari se. Nainstaloval jsem > app-emulation/virtualbox-bin > app-emulation/virtualbox-modules > > Natahnul jsem modul vboxdrv (modprobe vboxdrv) a kdyz spustim virtualbox, > pise: > > sweet3 sweet # virtualbox > Could not find VirtualBox installation. Please reinstall. > > /usr/bin/virtualbox ukazuje na /opt/VirtualBox/wrapper.sh, kdyz jsem se > dival dovnitr, tak to vyzaduje jakysi /etc/vbox/vbox.cfg. Ten ale > neexistuje. Kdyz jsem ho zkusil zalozit prazdny, tak wrapper hlasi: > sweet3 sweet # virtualbox > Unknown application - virtualbox > > Takze patrne chybi obsah toho souboru. Snazil jsem se hledat googlem, ale > nic kloudneho jsem nevyguglil. Uz jsem proste v koncich. Prosim o pomoc, > pokud nekdo tusite (nebo snad mate obsah toho cfg). > > Diky moc a preji hezky den > > Ludek Sladky > > -- > sweet - člen HZTS a měděný lamer > http://ci5.speccy.cz | http://shucon.org | http://zapisnik.shucon.org > -- > "Na našem ministerstvu začínáme nesmlouvavě zavádět úsporné opatření," > oznamuje > ministr zemědělství z televizní obrazovky. "To jsem zvědav," povídá smutně > rolník Cibulka, "kolik to nás, poplatníky, bude zase stát!"
-- S pozdravem a přáním hezkého dne Milan Vít – http://www.milanvit.net Tato zpráva byla odeslána z operačního systému GNU/Linux, proto neobsahuje viry: http://proc.linux.cz Tato zpráva byla odeslána z revolučního e-mailového klienta prostředí KDE: http://www.kde.org

Attachments

File name MIME type
signature.asc application/pgp-signature