From: Marek Turnovec <mat.konference@×××××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] xkeyboard-config a xkbdata
Date: Mon, 11 Dec 2006 17:36:54
Tak jsem sám zjistil, že jsem se spálil. :-) Zbavil jsem se
xkeyboard-config a nainstaloval xkbdata a přestala mi jít z části
klávesnice...

Takže se vracím na xkeyboard-config, snad to bude zase v pořádku...

Je fakt, že s evdev už jsem si taky užil svoje (kvůli myši, touchpadu,
tabletu...).

Zdraví

Marek Turnovec

-- http://mat.medik.cz/ -- gentoo-user-cs@g.o mailing list