From: Theo Chatzimichos <tampakrap@g.o>
To: gentoo-user-el@l.g.o
Subject: [gentoo-user-el] Μεταφορά στο github
Date: Sun, 29 Jul 2012 13:06:18
1 Καλησπέρα,
2
3 πριν λίγο ολοκλήρωσα την μεταφορά των git repositories μας στο github. Η
4 μεταφορά έγινε κυρίως για λόγους maintainance, για τα services που παρέχει το
5 github και για το community που το περιβάλλει.
6 Υποθέτω ότι οι περισσότεροι έχετε πάρει ήδη mail notifications, μιας και σας
7 έχω προσθέσει ήδη στις ανάλογες ομάδες. Προς ενημέρωσήν σας, έχουν γίνει οι
8 εξής αλλαγές:
9
10 - Το repository με τα ebuilds έχει αλλάξει όνομα σε gentoo-el/overlay. Έχει
11 γίνει η αντίστοιχη αλλαγή και στο layman, αλλά όσοι το είχατε πάρει με layman
12 -a gentoo-el πρέπει να το σβήσετε και να το ξανακατεβάσετε (layman -d gentoo-
13 el; layman -a gentoo-el). Όσοι το κάνατε clone manually, καλύτερα σβήστε το
14 και ξανακάντε το clone από την καινούργια διεύθυνση.
15 - Τα repositories drupal/{gentoo,kde}-theme πλέον ονομάζονται gentoo-
16 el/drupal-{gentoo,kde}-theme.
17 - Tα repositories drupal/modules και drupal/libraries ενώθηκαν στο gentoo-
18 el/www.gentoo-el.org
19 - Υπάρχουν τρεις ομάδες: owners, users, webmaster. Εσάς σας ενδιαφέρει η
20 ομάδα users, η οποία έχει push access σε όλα τα repos που δεν αφορούν το site
21 (και θα συνεχίσει η ίδια φιλοσοφία και στα καινούργια repos που θα φτιαχτούν).
22
23 Αν έχω ξεχάσει να προσθέσω κάποιον ενημερώστε με.
24
25 Όσον αφορά το gitolite/gitweb που έτρεχε στο server έχει σταματήσει, τα repos
26 έχουν μεταφερθεί και το gitweb έχει κλείσει.

Attachments

File name MIME type
signature.asc application/pgp-signature