From: Pavlos Ratis <dastergon@g.o>
To: gentoo-user-el@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-el] FOSSCOMM 2013
Date: Mon, 04 Mar 2013 11:08:01
1 Με βάση το doodle και μιας και Πέμπτη είναι Τσικνοπέμπτη πολλά άτομα
2 μπορεί να μην είναι online.
3 Το meeting θα γίνει Τετάρτη 6 του μηνός στις 21.00.
4
5 2013/3/4 Gabriel Misailidis <gabrielm79@×××××.com>:
6 > Ό,τι μπορώ εγώ να βοηθήσω , ακρίτας γαρ, ενημερώστε με. Οικονομικός κατα
7 > βάση.
8 >
9 > Στις 4 Μαρτίου 2013 - 9:50 π.μ., ο χρήστης Akis Kioussis
10 > <akis.kioussis@×××××.com> έγραψε:
11 >
12 >> Καλημερα και καλη βδομαδα τελικα ποτε θα γινει το meeting ?
13 >>
14 >>
15 >> 2013/2/26 Pavlos Ratis <dastergon@g.o>
16 >>>
17 >>> Aloha παίδες,
18 >>>
19 >>> Νομίζω πως είναι στιγμή να κάνουμε ένα μικρό Meeting για την FOSSCOMM
20 >>> να δούμε για το υλικό, ποιος θα κάνει παρουσιάσεις και ποιος μπορεί να
21 >>> βοηθήσει στο booth.
22 >>> Έφτιαξα ένα wiki page με την agenda για το meeting εδώ:
23 >>> http://wiki.gentoo.org/wiki/Gentoo-el/Meeting/2013-03
24 >>> Επίσης έφτιαξα ένα doodle event http://doodle.com/uwp6nua9pb5tkuzv --
25 >>> επιλέξτε τις ημερομηνίες που σας βολεύουν για να κανονίσουμε το
26 >>> meeting.
27 >>>
28 >>> Παύλος
29 >>>