From: Theo Chatzimichos <tampakrap@g.o>
To: gentoo-user-el@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-el] gentoo-el.org
Date: Wed, 11 Nov 2009 18:29:23
1 On Wednesday 11 November 2009 20:25:48 Nikos Roussos wrote:
2 > 2009/11/11 Theo Chatzimichos <tampakrap@g.o>
3 >
4 > > Τέσπα ξέφυγα πάλι. Stick to the point. Αν δεν υπάρχει κάποια άλλη
5 > > αντιπρόταση
6 > > θα ήθελα να μου προτείνετε vps εσείς που ξέρετε
7 >
8 > ως γνωστόν (?!) προσωπικά in linode i trust! http://www.linode.com/ εκεί
9 > έχω το δικό μου vps (σε gentoo φυσικά) και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος.
10 > είναι αρκετά φτηνή, αλλά φυσικά δεν σου δίνει cpanel/plesk. τα στήνεις όλα
11 > με το χεράκι :) αν θες έχω και έτοιμα configurations να σου δώσω για
12 > διάφορα πράγματα (lighttpd, postfix, dovecot, django)
13 >
14 >
15 > επίσης αν το site υλοποιηθεί σε django μπορώ να βοηθήσω. just for curiosity
16 > ποιο είναι αυτό το guideXML/django cms?
17 >
18
19 δε το έβγαλε public ο τύπος αν θυμάμαι καλά γιατί ήθελε να το τελειώσει πρώτα.
20 Θα κοιτάξω στο inbox μου και θα επικοινωνήσω μαζί του όταν θα έρθει ο καιρός
21 --
22 Theo Chatzimichos (tampakrap)
23 Gentoo KDE Team