From: Nikos Chatzidakis <nikhatzi@×××××.com>
To: gentoo-user-el@l.g.o
Subject: [gentoo-user-el] Re: [gentoo-user-el] Re: [gentoo-user-el] Re: [gentoo-user-el] Re: [gentoo-user-el] Re: [gentoo-user-el] Re: [gentoo-user-el] Re: [gentoo-user-el] Meeting Κοινότητας για την Fosscomm
Date: Thu, 29 Mar 2012 10:23:39
In Reply to: [gentoo-user-el] Re: [gentoo-user-el] Re: [gentoo-user-el] Re: [gentoo-user-el] Re: [gentoo-user-el] Re: [gentoo-user-el] Re: [gentoo-user-el] Meeting Κοινότητας για την Fosscomm by Dimitris Papapoulios
1 Λοιπόν παίδες, καλησπέρα σε όλους. Να σας κάνω ένα follow up:
2
3 Το πρώτο κατάστημα, το printexpress, μας έχει κάνει τη γνωστή προσφορά:
4
5 1) 200 dvd @ 140 ευρώ.
6 2) Στη σελίδα τους έχει τιμή για 500 flyers/stickers, εμείς όμως
7 ενδιαφερόμαστε για 300, συνεπώς τους έστειλα e-mail και περιμένω απάντηση.
8
9 Επικοινώνησα και με το άλλο το μαγαζί που λέγατε (κοντά στην ΧΑΝΘ) ότι
10 κάνει καλές τιμές, αναφέρομαι στο CopyHouse. Οι τύποι μου φάνηκαν τραγικοί.
11 Πέραν του ότι άργησαν 2 μέρες να απαντήσουν (ενώ είχαν πει ότι θα μου
12 απαντούσαν μέσα σε 10') μου είπαν τα παρακάτω:
13
14 1) Δεν εκτυπώνουν επιφάνειες dvd, μόνο αυτοκόλλητα που μπαίνουν πάνω στο
15 δίσκο, κάτι που δε μας ενδιαφέρει συνεπώς το προσπερνάμε.
16 2) 300 flyers διαστάσεων 10cm x 15cm έγχρωμα μονής/διπλής όψης @ (43 και
17 61,5) ευρώ αντίστοιχα.
18 3) 300 stickers διαστάσεων 2,5cm x 2,5cm έγχρωμα @ 30,75 ευρώ.
19
20 Περιμένω προσφορά και από το πρώτο κατάστημα για flyers/stickers και σας
21 ενημερώνω άμεσα για να αποφασίσουμε από ποιον θα πάρουμε τι, ώστε να
22 κανονίσουμε τα λεφτά.