From: Theo Chatzimichos <tampakrap@g.o>
To: gentoo-user-el@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-el] Re: logos
Date: Sun, 11 Apr 2010 13:56:56
1 On Sunday 11 April 2010 16:40:51 Λούρδας Βασίλειος wrote:
2 > On Sunday 11 of April 2010 16:40:18 Theo Chatzimichos wrote:
3 > > Προς το παρών δεν πάρθηκε καμία απόφαση, οπότε είμαι ανοιχτός σε
4 > > προτάσεις/ιδέες
5 >
6 > Υπάρχουν περιθώρια για αλλαγή του λογότυπου; Αν ναι, έριξα μερικές ιδέες
7 > στο αρχικό μου μήνυμα. Αν όχι, απλά επιλέγουμε μεταξύ των δύο χρωμάτων,
8 > σωστά;
9
10 Ναι υπάρχουν περιθώρια αλλαγής, αλλά θέλουμε καταρχήν ένα favicon, οπότε η
11 ιδέα σου για κείμενο δεν στέκει. Θα δοκιμάσω το έξω μωβ μέσα μπλε και θα
12 αναφέρω. Επίσης, περιθώρια αλλαγής σημαίνει και εντελώς διαφορετικό logo /
13 καινούργια ιδέα / νέο artwork, και αναφέρομαι κυρίως σε όσους δεν τους άρεσε
14 το logo
15 --
16 Theo Chatzimichos (tampakrap)
17 Gentoo KDE/Qt Teams