From: Theo Chatzimichos <tampakrap@g.o>
To: gentoo-user-el@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-el] Re: [gentoo-user-el] Ανακοινώσεις / άρθρα
Date: Wed, 14 Apr 2010 13:33:40
1 On Wednesday 14 April 2010 11:04:07 George K. wrote:
2 > 2010/4/13 Theo Chatzimichos <tampakrap@g.o>:
3 > > Όπως προείπα, μπορείτε πλέον να προσθέτετε ανακοινώσεις στο site. Έχω
4 > > προβιβάσει κάποιους σε author στο site (εννοείται χωρίς ενημέρωση), το
5 > > επαληθεύετε αν έχει εμφανιστεί το Υποβολή ύλης στο μενού σας. Καλό είναι
6 > > να ποστάρουμε σε αυτή τη λίστα τυχόν ανακοινώσεις για καμια μέρα το πολύ
7 > > ώστε να περνάνε από ένα ελαφρύ QA. Πρώτη ανακοίνωση που πιστεύω ότι
8 > > είναι must είναι το fosscomm (hwoarang / wired? ).
9 > >
10 > > Για τα υπόλοιπα άρθρα:
11 > > - Στο "Η ομάδα" υπολείπεται μια εκτενής αναφορά στα συνέδρια που έχουμε
12 > > συμμετέχει, θα το κάνω εγώ αυτό.
13 > > - @kargig: Ίδιο άρθρο, θα επιθυμούσες αναφορά στο iloog?
14 >
15 > Αν και το project έχει βαλτώσει λόγω έλλειψης χρόνου, νομίζω πως
16 > μπορεί να αναφερθεί...τα download links πρέπει να δουλεύουν ακόμα :P
17 > BTW, αν κάποιος από εδώ θέλει να αφιερώσει χρόνο για να το κάνει
18 > up-to-date ή να το κάνει fork για οποιονδήποτε λόγο, πείτε μου...
19 >
20 > > - Στο "Σύνδεσμοι" έχω κάνει κάποιες σημειώσεις, ακόμα χρειάζεται κάποιος
21 > > να το αναλάβει. Περιμένω extra ιδέες/παρατηρήσεις.
22 > > - Ίσως άλλα άρθρα που πρέπει να προστεθούν στο site
23 > >
24 > > Επίσης, υπήρχε μια ιδέα από ένα φίλο μου να προστεθεί άρθρο για το Gentoo
25 > > και το Portage στο el.wikipedia.org, ενδιαφέρεται κανείς να το αρχίσει?
26 > >
27 > > Όποιος άλλος θέλει author status το ζητάει.
28 > > --
29 > > Theo Chatzimichos (tampakrap)
30 > > Gentoo KDE/Qt Teams
31 > > blog.tampakrap.gr
32 >
33 > Νομίζω πως θα ήταν ωραίο να υπήρχε ένα RSS feed με τις αλλαγές που
34 > κάνουν οι έλληνες devs του Gentoo και το οποίο να φαινόταν και κάπου
35 > στο main site. Όπως επίσης μια λίστα με το τι πακέτα κάνει maintain
36 > κάποιος από εσάς...
37 >
38 > cheers!
39
40 Τα πακέτα δεν γίνεται, είναι πολύ abstract. Τα commits τα έβαλα, αλλά δεν
41 φαίνεται ποιος το έκανε, φαίνεται μόνο το commit
42 --
43 Theo Chatzimichos (tampakrap)
44 Gentoo KDE/Qt Teams
45 blog.tampakrap.gr