From: Aleksis Brezas <abresas@×××××.com>
To: gentoo-user-el@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-el] KDE SC 4.7 Release Party
Date: Thu, 28 Jul 2011 09:52:15
1 Δεν έστειλες RSVP, πάντως εγώ είμαι μέσα για τη συνάντηση.
4 abresas
7 2011/7/26 Theo Chatzimichos <tampakrap@g.o>
8
9 > All,
10 >
11 > κατά τις 20 Αυγούστου θα γίνει Release Party στη Θεσσαλονίκη, σε κάποια
12 > μπυραρία/μπαράκι. Οπότε δε θα έχει παρουσιάσεις, μόνο μπύρες, κουβέντα και
13 > υλικό (CD/αυτοκόλλητα κτλ) να μοιράσουμε στον κόσμο. More Info soon.
14 > Επίσης έχω ενημερώσει τον τύπο που φτιάχνει το LiveDVD να βγάλει καινούργιο
15 > με
16 > 4.7, το οποίο είναι έτοιμο ήδη (!!) και τεστάρεται. Αν κάποιος ενδιαφέρεται
17 > να
18 > βοηθήσει στο testing, να με ενημερώσει στο IRC. Αυτά προς το παρών, όταν
19 > κατασταλλάξουμε σε ημερομηνία και μέρος θα ενημερώσω.
20 > --
21 > Theo Chatzimichos | blog.tampakrap.gr
22 > Gentoo KDE/Qt, Planet, Overlays