From: Theo Chatzimichos <tampakrap@g.o>
To: gentoo-user-el@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-el] gentoo-el.org
Date: Thu, 12 Nov 2009 14:10:52
1 το mail του kargig στο τέλος τέλος γράφει κάτι που ούτε σε εμένα φαίνεται, το
2 στέλνω χωρίς αυτό:
5 ---------- Forwarded Message ----------
6
7 Subject: Re: [gentoo-user-el] gentoo-el.org
8 Date: Thursday 12 of November 2009
9 From: "George K." <kargig.lists@×××××.com>
10 To: Theo Chatzimichos <tampakrap@g.o>
11
12 Η αλήθεια είναι πως αν υπάρχει ένα site λίγο φτιαγμένο της προκοπής
13 κερδίζει πιο εύκολα την προσοχή ενός τυχαίου user που θα ήθελε να
14 ασχοληθεί λίγο παραπάνω με το αντικείμενο, όποιο και αν είναι αυτό...
15 Τώρα από εκεί και έπειτα, υπάρχει πάντα και η φάση του
16 πειραματισμού...αν μέσα από την εμπειρία του στησίματος του server
17 βγουν και 2-3 guides τότε νομίζω πως θα κάνει το εγχείρημα να αξίζει
18 τον κόπο και τα χρήματα. Σημαντικός παράγοντας σε αυτό θα είναι φυσικά
19 να δεσμευτούν τα άτομα που θα αναλάβουν τη διαχείριση του
20 μηχανήματος/vps πως θα καταγράφουν αυτά που κάνουν σε όμορφους και
21 κατανοητούς οδηγούς.
22
23 Δεν νομίζω πάντως πως θα έπρεπε να προσφέρουμε υπηρεσίες προς gentoo
24 users όπως "χώρο για blog", git trees κτλ...όχι γιατί δεν μπορούμε
25 αλλά γιατί υπάρχουν πολύ καλύτερες έτοιμες υπηρεσίες όπως το wordpress
26 και το github, κτλ κτλ. Οπότε νομίζω πως ό,τι σκεφτόμαστε να κάνουμε
27 θα πρέπει να έχει να κάνει με τις "όποιες" ανάγκες της ελληνικής
28 κοινότητας gentoo παρά με την προσφορά προς άλλους πέραν της
29 δημιουργίας κάποιων HOWTO.
30 Τώρα όσον αφορά τη μετάφραση των gentoo docs, μήπως θα σας βόλευε να
31 στηθεί το svn/git root σε κάποια public υπηρεσία παρά να την κρατάμε
32 εμείς ?
33
34 To Linode 540 έχει 29$ το μήνα...---> 323$ το χρόνο με την έκπτωση 10%
35 -> 215Ε αν μαζευτούμε 10 άτομα να δώσουμε από 20Ε βγάλαμε ένα
36 χρόνο...δεν θεωρώ το ποσό τόσο σημαντικό...είναι 6 καφέδες το χρόνο...
37 αρκεί να υπάρχει λόγος για να το κάνουμε. Αν είναι να μείνουμε απλά
38 στο μισο-στήσιμο ενός site τα χρήματα θα πάνε κουβά, αν γίνουν
39 παραπάνω πράγματα τότε σίγουρα θα αξίζει τον κόπο.
40
41 Μήπως να ξεκινούσαμε με το στήσιμο ενός site και να ξαναδούμε σε 1-2
42 μήνες αν υπάρχει αρκετή δραστηριότητα ώστε να μεταφερθούμε σε vps ?
43
44 Δηλώνω από σήμερα παντελώς άσχετος με web design/web
45 development/CMS/django/etc
46 --
47 Theo Chatzimichos (tampakrap)
48 Gentoo KDE Team