From: Theo Chatzimichos <tampakrap@g.o>
To: gentoo-user-el@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-el] gentoo-el.org
Date: Wed, 11 Nov 2009 18:09:58
1 Το gentoo για όσους δεν το ξέρουν έχει αυστηρές πολιτικές σε σημείο που να σου
2 σπάει τα νεύρα. Είχα ζητήσει access στο repo με τις ελληνικές μεταφράσεις πριν
3 κανά χρόνο, μιας και είχα στείλει ήδη αρκετές μεταφράσεις και είχα βαρεθεί να
4 τις στέλνω με bug report. Στέλνω λοιπόν email και ο τύπος μου απάντησε με ύφος
5 ότι για να μου δώσει access θα πρέπει πρώτα να μεταφράσω ολόκληρο το handbook
6 και μετά να του στείλω δύο quizzes, το stuff quiz και το gdp (gentoo
7 documentation project) quiz, για να δείξω ότι ξέρω να γράφω guideXML (έλεος
8 δλδ, το κείμενο ανάμεσα από τα tags πείραζα). Του στέλνω νέο email λέγοντας
9 ότι έχω περάσει ήδη το ebuild quiz (ανώτερο του stuff quiz) και είμαι στο
10 τελικό στάδιο για να γίνω gentoo dev, αν είναι να συμπληρώσω και το άλλο και
11 να τα στείλω όλα πακέτο. Ήταν κάθετος: να μεταφράσω πρώτα το handbook. (Συν
12 ότι του είχα ζητήσει βοήθεια για την εγκατάσταση του gorg και πήρα τα αρχίδια
13 του). Επίσης είχα ζητήσει από έναν άλλον τύπο να μπω στο gdp, κάτι που μου
14 είχαν προτείνει και ο μέντορας και ο τύπος που μου πήρε τη συνέντευξη, γιατί
15 τους άρεσε ο τρόπος που έγραφα στα quiz. Και ο αρχηγός στο gdp συνεχίζει να με
16 γράφει κανονικά. Πέρα από αυτό, ολόκληρο το gdp πάσχει άγρια, οι χρήστες
17 κάνουν παράπονα, αλλά το ξερό τους το κεφάλι δε λέει να το καταλάβει (πχ
18 υπήρξε θέμα να γίνει επίσημο το gentoo-wiki, ξεσηκώθηκαν όλοι, πίεζαν
19 καταστάσεις, αλλά εφόσον το gdp είπε όχι...). Γι αυτό λοιπόν και αποφάσισα να
20 μην ξαναπληριάσω τους συγκεκριμένους κυρίους, αν στην πορεία μου ζητήσουν
21 αυτοί να μπω στο gdp το ξανασυζητάμε. Προς το παρών δεν ανακατέυομαι με το
22 repo τους, και θα συνεχίσω να επικοινωνώ μαζί τους μόνο από bug reports. Τέσπα
23 στο θέμα μας:
24
25 Η πρόταση του Γιώργου δεν νομίζω να μας καλύπτει, καθώς θα προτιμούσα να
26 είχαμε δυο τρία άτομα root access για παν ενδεχόμενο. Και για να απαντήσω στο
27 Νίκο, access στο cvs με τις μεταφράσεις μπορούν να έχουν ένα δυο άτομα. Αν
28 όμως ο καθένας πάει και μεταφράζει ότι να ναι γίνεται μπουρδέλο, ενώ με ένα
29 svn όχι μόνο ξέρουμε ανά πάσα στιγμή τι μετέφρασε ο καθένας, αλλά μας κάνει
30 και το maintainance των docs πολύ ευκολότερο (Ξέρεις κάθε τρεις και λίγο
31 αλλάζουν από κάτι). Ακόμα και ένα ηλίθιο ορθογραφικό να ανακαλύψει κάποιος
32 εύκολα το διορθώνει που λέει ο λόγος και ξέρουμε τι έγινε. Μετά με ένα απλό
33 hook θα γίνεται το xml checkout σε ένα subdirectory που θα είναι ένα site-
34 κλώνος του gentoo.org (με gorg).
35
36 Πέρα από αυτά, ένα vps είναι απόλυτα οικονομική λύση και πάνω στο ίδιο
37 μηχάνημα όπως προείπα θα μπορούμε να έχουμε shell access και να σηκώσουμε
38 προσωπικές σελίδες αν γουστάρουμε (κάτι που σκοπεύω να κάνω).
39
40 Μακροπρόθεσμα θα ήθελα να κάνω και μια μικρή ανανέωση στη σελίδα του gentoo.
41 Εμφανίστηκε ένας τύπος ο οποίος δημιούργησε ένα cms σε django που
42 εκμεταλεύεται την guideXML. Θέλω να επικοινωνήσω μαζί του, και να κάτι τέτοιο
43 υπάρχει σηκωμένο τότε επηρρεάζονται και πιο εύκολα οι καταστάσεις. Τελικός μου
44 στόχος θα ήταν να υπάρχει μια ποιο ενοποιημένη και εύχρηστη σελίδα (πλέον έχει
45 γεμίσει μενού παντού, και άμα πας πχ στο packages ή στο planet το μενού
46 αλλάζει και γίνεται ότι να ναι
47
48 Τέσπα ξέφυγα πάλι. Stick to the point. Αν δεν υπάρχει κάποια άλλη αντιπρόταση
49 θα ήθελα να μου προτείνετε vps εσείς που ξέρετε
50 --
51 Theo Chatzimichos (tampakrap)
52 Gentoo KDE Team