From: Alex Alexander <wired@g.o>
To: gentoo-user-el@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-el] Ελληνικό gentoo wiki
Date: Mon, 19 Apr 2010 23:43:14
1 On Mon, Apr 19, 2010 at 08:21:02PM +0300, Θεόφιλος Ιντζόγλου wrote:
2 > Στις Δευτέρα 19 Απρίλιος 2010 20:05:32 Λούρδας Βασίλειος γράψατε:
3 > > On Monday 19 of April 2010 20:01:44 Theo Chatzimichos wrote:
4 > > > Σκεφτόμουνα να ανοίξουμε ένα ελληνικό wiki. Αν συμφωνείτε ότι μας
5 > > > χρειάζεται, υπάρχουν τρεις εναλλακτικές:
6 > > >
7 > > > 1) Να φτιάξουμε μια κατηγορία άρθρων στο drupal που θα είναι ελεύθερα
8 > > > προς επεξεργασία για όλους τους εγγεγραμμένους χρήστες
9 > > >
10 > > > 2) Να εγκαταστήσουμε ένα mediawiki στο server το οποίο θα είναι άσχετο με
11 > > > το drupal
12 > > >
13 > > > 3) Να ζητήσουμε ένα el.gentoo-wiki.com. Υπάρχει μια κουβέντα για
14 > > > δημιουργία wiki στο gentoo.org [1] btw, αλλά είναι στα μελλοντικά σχέδια
15 > > > προς το παρών.
16 > > >
17 > > > [1] http://www.gentoo.org/proj/en/wiki/
18 > >
19 > > Προσωπική μου άποψη ότι δεν αξίζει, γιατί είμαστε λίγοι. Ακόμη και 20-30
20 > > χρήστες να είμαστε, δε θα φτιάξουμε τόσο περιεκτικό wiki, όπως άλλα. Γνώμη
21 > > μου είναι να επικεντρωθούμε στο υπάρχον μη επίσημο (gentoo-wiki) και όταν
22 > > με το καλό αρχίσει το επίσημο να βοηθήσουμε εκεί, με τα άρθρα στα αγγλικά.
23 >
24 > Και εγώ θα συμφωνήσω με τον Βασίλη. Εδώ παιδευόμαστε χρόνια για να
25 > μεταφράσουμε το handbook...
26 >
27 > --
28 > () ascii ribbon campaign - against html mail
29 > /\ - against microsoft attachments
30
31 Θα συμφωνήσω και εγώ με τα παιδιά, δεν μας χρειάζεται κάτι ξεχωριστό. Αν
32 ξεκινήσει το official wiki και έχουμε πολλά ελληνικά κείμενα ζητάμε ελληνικό
33 section :)
34
35 --
36 Alex Alexander :: wired