From: Theo Chatzimichos <tampakrap@g.o>
To: gentoo-user-el@l.g.o
Subject: [gentoo-user-el] FOSSCOMM The aftermath
Date: Thu, 29 Apr 2010 10:37:45
1 Καταρχήν έχω ανοίξει public ftp στο ftp://linuxteam.cs.teilar.gr όπου μπορείτε
2 να ανεβάσετε photos. Διαλέγουμε μετά κάποιες από τις δικές μας και τις
3 ανεβάζουμε στο site. Πέρα από αυτό, πιστεύω ότι πρέπει να γράψουμε ένα
4 συλλογικό review, μιας και παρακολουθήσαμε διαφορετικά πράγματα. Θα το αρχίσω
5 εγώ και θα περιμένω προσθήκες σας.
6
7 Τέλος, θα πρέπει να κάνουμε μια μικρή συζήτηση για διαφορετικές παρουσιάσεις
8 και για booth σε μελλοντικό event. Έχουμε κάνει δύο φορές παρουσίαση
9 κοινότητας και εγκατάσταση και πιστέυω ότι δεν πρέπει να ξαναγίνουν, πρέπει να
10 ανοίξουμε πιο καμμένα θέματα (ricers/distcc/kernel κτλ κτλ). Δεν χρειάζεται να
11 είναι αυστηρά gentoo-related κατά τη γνώμη μου, αλλά θέματα που αφορούν άμεσα
12 τους gentoo users και παράλληλα καλύπτουν γενικά θέματα.
13 Όσον αφορά το booth, πιστεύω είναι απαραίτητο να έχουμε σε επόμενο συνέδριο
14 αλλά τα προβλήματα είναι δύο: 1) θα πρέπει να είμαστε 5 άτομα τα οποία θα
15 πούμε ότι θα είμαστε εκεί, ώστε να φαίνεται ότι έχουμε κόσμο αλλά και να
16 υπάρχει πάντα κάποιος εκεί. 2) Το foundation παίζει να μου βγάλει την παναγία
17 για να μου στείλει διαφημιστικά και αφίσες. Θα στείλω σήμερα ένα mail στον
18 πρόεδρο του και θα ρωτήσω ποια είναι η διαδικασία ώστε να είμαστε καλυμένοι
19 για επόμενα events
20 --
21 Theo Chatzimichos (tampakrap)
22 Gentoo KDE/Qt Teams