From: Akis Kioussis <akis.kioussis@×××××.com>
To: gentoo-user-el@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-el] FOSSCOMM 2013
Date: Sat, 09 Mar 2013 12:17:01
1 Καλησπέρα τα dvd κοστίζουν 0.86 το κομμάτι για 100 κομμάτια και θα τα
2 αναλάβω εγώ. Όσο για τα sticker δεν έχω βρει χρόνο να ρωτήσω πιστεύω την
3 δευτερα το απόγευμα να ξέρω και για αυτά
4
5 2013/3/6 Pavlos Ratis <dastergon@g.o>
6
7 > Ορθή επανάληψη: FOSSCOMM Meeting σήμερα στις 21.00 στο #gentoo-el στο
8 > Freenode.
9 >
10 > ~Παύλος
11 >