From: Theo Chatzimichos <tampakrap@g.o>
To: gentoo-user-el@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-el] gentoo-el.org
Date: Wed, 11 Nov 2009 19:36:54
1 Βασικά μιλάω για ένα server που κυρίως θα έχει τη σελίδα gentoo-el.org και θα
2 αφορά εμάς, τους Έλληνες Gentoo Users. Το ίδιο μηχάνημα θα μπορούσε να έχει
3 ένα svn που θα βοηθάει στην ανάπτυξη των μεταφράσεων και προσωπικές σελίδες
4 από Έλληνες Gentoo Users αν θέλουν χώρο. Επίσης, στο ίδιο μηχάνημα θα ήθελα να
5 δουλέψω στο επίσημο site του gentoo.org και να καλέσω όποιον άλλον γουστάρει
6 να βοηθήσει (έλληνα/ξένο δεν έχει σημασία).
7
8 Οι Έλληνες Developers είναι (αλφαβητικά):
9
10 Αλεξάντερ ¶λεξ (KDE/Qt και κάτι άλλα ψιλά)
11 Ασλανίδης Ιωάννης (Forums, KDE) *δε μένει Ελλάδα
12 Καδιανάκης Γιώργος (Kernel)
13 Χανδράς Μάρκος (Qt, Kernel, Sunrise, Sound)
14 Χατζημίχος Θοδωρής (KDE/Qt)
15 Χριστόπουλος Παναγιώτης (Scheme, Lisp)
16
17 ΥΓ: Γιατί να παρεξηγήσουμε τα λόγια σου δεν κατάλαβα, μια χαρά ερωτήσεις
18 έκανες
19